KES MA OLEN

…Olen Külli Kroon, kunstnikunimega Karnaaks  ja tegelen  kunsti-,arhitektuuri-ja käsitööga.

Käsitööd olen rohkem teinud aastatel 2004-2016, täpsemalt ehtetraadist  ja polümeersavist ehteid ja ehtedetaile.  Oma kogutud teadmisi õpetasin õpitubades, mis enamasti toimusid  Helmehaldja Käsitöökeskuses, mis on oma uksed sulgenud. Regulaarselt on toimunud õpitube ka: Tallinnas Craftcenteris Nõmmel, Solarise Apollo Raamatupoes;  Paides Lipi-Lapi Äris; Aravete Kultuurimajas; Kehras Anija Valla Kultuurikeskuses; Imavere Päevakeskuses, kutsutud üritustel – laste sünnipäevadel, juubelitel, tüdrukute õhtutel, klassikaaslaste kokkutulekutel, sõpruskonna kogunemistel.

Õpitubade teemad jagunesid kaheks – ehtetraaditööd ja savitööd. Teemasid olen arendanud selliselt, et need oleks jõukohased kõigile ja igast tunnist osavõtja saaks mõne nipi võrra targemaks..

Tähtsaks pean, et õpitoas osalejatel on  hea tahe  luua midagi ise, oma kätega.

Selle lehe paremas menüüs leiad valiku erinevaid teemaisid, mida meelsasti õpetan.

Minu käsitööga saab tutvuda veebilehel Karnaaks Käsitöö

Ühendust saab võtta: karnaaks (ät) hot.ee,

tel: 55 69 59 74

Lugupidamisega,

Külli Kroon alias Karnaaks

Lisa kommentaar

