Suurpanga suvepäevadel kõrvarõngaid meisterdamas 16. juulil Toosikannu Puhkekeskuses

16. juulil oli väljakutseid täis päev. Mahutasin päeva sisse ära Paides Terje Taltsi  kaartide meisterdamise õpitoa, millest osa võtsin ja kus sain   palju teadmisi ja valmis ka uhke kaart.

Sealt  kiirustasin edasi suurpanga suvepäevadele. kus terve päeva jooksul õpetasin huvilistele  kõrvarõngaste meisterdamist. See oli super maraton. Nii võiks selle   pika õpitoa päeva kokku võtta küll. Alustasin kell 14 ja lõpetasin    peale kaheksat.  Praegu ei imestaks kui ma unes ka rääkiks,  avatud aasa väänamisest.

Aga põnev, oi kuidas mulle meeldib   kohtuda erinevat tüüpi inimestega, neid natukene võrrelda, kõrvutada natuure, leida sarnasusi, erinevusi ja tõdeda, et me oleme kõik sarnased, aga siiski erinevad.

Täna tajusin, et võisin mõnele inimesele jätta karmi mulje. Aga paraku käib õpetamise juurde ka see kui peab kedagi kutsuma korrale. Seda just sell põhjusel, kui arvatakse, et  kõike mida silm näeb võib laulat ise võtta ja tegustema asuda. Aga mina eeldan korda ja kuna mina olen nende õpitubade perenaine, siis määran mina ka korra kuidas materjale kasutada. Tundugu see siis karmina. Aga nii tagan õiglase suhtumise kõikidesse neisse, kes  ” ei lenda peale” vaid ootavad   viisakalt,  võiks isegi öelda inglaslikult, millal ma jõuan järjega nendeni, et neile seletada lahti mõnda teemat.

Tundub, et suutsin  anda edasi   ehte meisterdamise pisiku nii mõnessegi õpitoas osalejasse. Paljud neist meisterdasid endale 5-7 paari kõrevarõngaid.  Algul prooviti kergemiad ja siis   mindi keerulisemate juurde.

Aeg kadus  võluväel. Märkasin kella vaadata ja  siis sain aru, et õpitubade aeg hakkab täis tiksuma.  Nii rohke osavõtuga õpitube ei olegi ma ennem teinud, see oli  mammut-õpituba. Kõrvarõngaid sai valmis ligi 175 paari!  Tunnen ennast tõeliselt kangelasena. 🙂

Suured tänud http://www.x3m.ee/ ja Nele Tammele, kellega koostöös see mammut-õpitoapäev toimus.

Pilte õpitoast:

Reklaampilt õpetamisest

Lisa kommentaar

