MIKK MEINHARDI JA MARLEENI SÜNNIPÄEV (18.AUGUSTIL)

Täna olin kutsutud  Miku ja Leenu sünnipäevale Suurupis. Kutsujaks ammune lapsepõlve tuttav Merle, keda ei olnud näinud ” 100 aastat”.   Kui mina olin juba   “suur”   oli Merle veel  “väike” tüdruk ja käis  Paides, minu kodulinnas, külas oma vanaemal ja vanaisal. Ma olen nende perele tänulik, et sain priiküüti Tallinnasse, kus ma sel ajal koolis käisin.

Merlel on tore pere ja  tänane sünnipäevapidu oli väga vahvasti organiseeritud. Lastel jagus lusti aarete otsimiseks, üks vahva issi (Rein, kui ma ei eksi) oli omaette lõbustus kogu suurele lasteperele, kes olid külla tulnud.

Mina jõudsin kohale tunnike  peale peo algust. Asusime kiirelt tegutsema, algatuseks tegid lapsed kummipaelale  lükitud  klaashelmestest endale käekeed. Kel esimene  meisterdamine meeldis, need asusid voolima savist lillekesi kaelakee tarbeks. Need ka valmis voolitud,  jõudis järjekord emmedeni, neile oli mul ettevalmistatud arhailiste helmeste mustrirulle. Igaüks valis endale sobivad ja kiirelt valmisid pallikesed. Minu osaks jäi valminud lillekestele ja  pallidele aukude tegemine. Osad emmed olid nii tublid, et  augustasid helmed ise.  Peale ahjusküpsemist valmistasin  arhailistest helmestest kõrvarõngad ja lillekesed said endale ketid külge. Seda siin kirjeldades, tundus nagu aega ei olekski kulunud, aga tegelikult väljas kogu see  sünnipäeva meisterdamine üle 3 tunni. Lapsed olid kõik vaprad ja pidasid vastu. Tempo oli nii kiire, et üle pika aja kus ma reaalselt ise ei jõua valmis mitte ühtegi  detaili , rääkimata ehtest.  Tore on käia  sünnipäevadel kus  leiad lisaks vanadele tuttavatele (Merle)  ka enda õpilasi (Regina),  isetegijaid (Heidi Ilutegija) ja veel vanu tuttavaid (Krinsli).

Meeleolukas õhtu! Head emotsioonid.

Pildikene Merle fotoaparaadist. Esimene osa ehete meisterdamisel – kummipaelale tehtav käevõru.

 

 

Kohe hakkame lillekesi meisterdama.

 

 

Lisa kommentaar

