Rukkilille muster

Läheneva Vabariigi sünnipäeva puhul tekkis soov teha rukkilillega mustrirulli. Viimasel ajal savitame koos sõbranna Piretiga. Vaatasime savivarud üle, tõdesime, et pole jällegi küllalt just neid värve, mida vaja oleks rukkilille tarvis. Nii juhtub meiega tihti, kuigi varud on meil piisavad, erinevaid värvitoone peaks justkui olema.
Leppisime kokku, et mina teen musta taustaga valget tooni rukkililled, tema teeb sinised ja valge taustaga lilled.
Lisasin valgele ka veidikene sinist juurde. Kuna sinine “sööb” üsna tugevasti valget värvi värvisulatamisel, siis sain peaaegu sinise rukkilille.

Pildike värvisulatusest ja savilehe kokkuvoltumisest. Valmis mustrirull enne pigistamist.

Neljakandilised helmed, ääred on lõigatud sirgemaks.

Suur on minu rahulolu, kui helmed on tehtud eheteks ja need on ka pakendatud.

Piretil tulid välja sellised ägedad helmed. Mul jäi kohe veidikene kripeldama, tahtsin ka valgel taustal sinise rukkilillega helmeid.

Kui midagi pähe võetud, tuleb see teoks teha. Võtsin Pireti rukkilille tööst järgi jäänud sinise-valge segu, lisasin sinna veel veidi sinist ja natukene värvisulatusel ka valget. ja asusin meisterdama. Proovisin teha sisselõikeid selliselt, et tekiks ruumilisem tunnetus. See tuli, aga kuna ma pigistasin valmis mustrirulli liiga peenikeseks, siis lõpptulemusel kadus see tunnetus ära. Järgmine kord olen targem.

Valmis helmed ja valminud ehted.

Lisaks valmisid veel ühed väikesed poltkõrvarõngad pisikeste punaste lilledega ( moonid või midagi taolist)

Lisa kommentaar